- Odbiór sprzętu jest możliwy na podstawie pokwitowania serwisowego, wydanego przy przyjęciu sprzętu. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie okazanie dowodu osobistego.
- Klient jest informowany telefonicznie o kosztach naprawy, w przypadku rezygnacji ponosi koszty diagnozy w wysokości 50 zł.
- Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu z przyczyn niezależnych od niego np. braku elementów zamiennych.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych klienta zapisanych na dyskach twardych. Jednocześnie Klient oświadcza, że jest właścicielem programów zawartych na dyskach twardych. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobowiązany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane i programy przechowywane przez klientów.
- Czas naprawy jest uwarunkowany dostępnością odpowiednich części oryginalnych bądź zamienników i przeciętnie nie przekracza 10 dni roboczych.
- Czas gwarancji na nowe wymienione elementy jest identyczny z gwarancją producenta.
- Po upływie 90 dni od telefonu z informacją o naprawie, nieodebrany z serwisu sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego, serwis nabywa prawo jego własności przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
- W przypadku wymiany podzespołów na nowe, klient odbiera wymienione (zepsute/zużyte) podzespoły.
- Klient jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z regulaminem serwisu. Pozostawienie sprzętu w serwisie oznacza akceptacje regulaminu.